نمایندگی پکیج و کولر گازی در کرج

تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی و تعمیر کولر گازی در کرج

نمایندگی پکیج و کولر گازی در کرج

تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی و تعمیر کولر گازی در کرج

۲۸ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

قیمت پکیج بوتان 1401

نمایندگی پکیج بوتان در کرج 

قیمت پکیج بوتان 1401


قیمت پکیج بوتان 1401 در مجموعه تاسیسات رضا به عنوان نمایندگی معتبر و مجاز پکیج بوتان در کرج از نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت قطعات انواع پکیج بوتان برخوردار می باشد. گروه صنعتی بوتان در حوزه تولید انواع سیستم گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد و پکیج بوتان در عصر حاضر توانسته جایگاه مناسب خود را در لیست تقاضا و خرید مشتریان کسب کند. گروه صنعتی بوتان در سال 1372 نخستین پکیج دیواری بوتان را تولید و به بازار سراسر کشور عرضه نمود. قیمت انواع پکیج بوتان در سال 1401 را می توانید توسط شماره تماس های درج شده در سایت از کارشناسان واحد فروش مجموعه تاسیسات رضا دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۶:۵۲
tasisatreza tasisatreza
چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ

ارور E01 پکیج بوتان

نمایندگی پکیج بوتان در کرج

ارور E01 پکیج بوتان

ارور E01 پکیج بوتان یکی از کدهای ارور است که ممکن است به سبب مشکلات و یا ایراد در قطعات مختلف پکیج بوتان در صفحه نمایشگر نمایش داده شود که برای رفع تخصصی این کد ارور توصیه می شود از تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب استفاده نمایید.

 

ارور E01پکیج بوتان یکی از رایج ترین ارورهایی می باشد که شما مصرف کنندگان پکیج بوتان ممکن است با آن مواجه شده باشید. و ما در این مقاله سعی داریم شما را در نحوه رفع کد ارور E01 پکیج بوتان راهنمایی کنیم. پکیج بوتان دستگاهی می باشد که مانند یک موتورخانه مرکزی کوچک گرمایش رادیاتورها و آب گرم مصرفی منازل را به صورت همزمان تامین می کنند. پکیج جدا از اینکه از چه نوع برندی باشد ممکن است با گذشت زمان و یا دلایل مختلف و همچنین عدم سرویس به موقع دچار مشکلاتی شود که برای رفع این مشکلات نیاز به راهنمایی و مشورت داشته باشید و در زمان هایی که مشکلات پکیج جدی است به تعمیر کاران کار بلد پکیج احتیاج پیدا کنید. که در این صورت باید با مرکز معتبر تعمیر پکیج بوتان تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۶:۵۱
tasisatreza tasisatreza

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در بلوار جمهوری کرج

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج | تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در بلوار جمهوری کرج شرکت تاسیسات رضا با ارائه بهترین خدمات در حوزه فروش، تعمیر، نصب، سرویس و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور در خدمت شما همشهریان عزیز می باشند. در دنیای امروز استفاده از پکیج ایران رادیاتور برای تولید آب گرم مصرفی و گرمایش محیط به جای موتورخانه های قدیمی بسیار باب شده است. برای دریافت کلیه خدمات مربوط به انواع پکیج ایران رادیاتور می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. 

 

گروه صنعتی ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتو ر با سابقه بیش از 40 سال در زمینه تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی یکی از بزرگترین و با سابقه ترین گروه صنعتی تولید در کشور محسوب می شود که دارای چندین کارخانه در این عرصه می باشد. گروه صنعتی ایران رادیاتور به تولید انواع پکیج های دیواری و زمینی، انواع رادیاتور های آلومینیومی و فولادی، مشعل های خانگی و صنعتی گاز سوز، گازوئیل سوز، دو گانه سوز، کولر های گازی اسپلیت و داکت اسپلیت، لوله های پنج لایه و... با کیفیت متریال و قطعات درجه یک پرداخته است. و انواع محصولات این گروه صنعتی در بین افراد سراسر کشور به جهت مرغوبیت بالا از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۹
tasisatreza tasisatreza
دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

تعمیر پکیج تاچی مدل اکو

نمایندگی پکیج تاچی در کرج

تعمیر پکیج تاچی مدل اکو

تعمیر پکیج تاچی مدل اکو باید به وسیله تعمیرکاران و سرویس کاران متخصص و دوره دیده آموزش های فنی صورت گیرد تا دستگاه پکیج به عملکرد مناسب خود دست یابد.

نمایندگی پکیج تاچی در کرج | سرویس پکیج تاچی در کرج

تعمیر پکیج تاچی مدل اکو باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود تا به بازدهی مناسب خود برای تامین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط برسد. اکو(ECO) یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین انواع پکیج تاچی است و از نوع تک مبدله پکیج تاچی می باشد. اما به سبب کارکرد مداوم و همچنین دلایل گوناگون ممکن است به مرور زمان مانند سایر محصولات با ایراداتی مواجه شود که نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیر اصولی پکیج تاچی مدل اکو می توانید از نمایندگی های مجاز پکیج تاچی کمک بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۸
tasisatreza tasisatreza
پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹ ب.ظ

نمایندگی تعمیر و فروش پکیج رادیاتور

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی تعمیر و فروش پکیج رادیاتور


نمایندگی تعمیر و فروش پکیج رادیاتور گروه تاسیسات رضا در کرج بهترین خدمات را در این حیطه به شما مشتریان و همشهریان عزیز ارائه می دهند. اهمیت تعمیر پکیج رادیاتور به وسیله نمایندگی های مجاز و معتبر برای تمام اشخاص قابل محرض می باشد. تعمیرکاران متخصص گروه تاسیسات رضا با تجربه و حرفه ای که دارند بلافاصله به عیب یابی پکیج رادیاتور و تعمیر آن می پردازند و با دقت بالا بعد از تشخیص و شناسایی خرابی و ایراد پکیج رادیاتور تعمیر و رفع عیب آن را انجام می دهند. کلیه خدمات گروه تاسیسات رضا شامل سرویس و راه اندازی انواع پکیج دیواری و زمینی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات پکیج و رادیاتور در محل مورد نظر شما، رفع کلیه کد ارور پکیج ها و فروش انواع پکیج و رادیاتور می شود. 

 تعمیرات و فروش پکیج رادیاتور

تمام خدمات جانبی پکیج مانند تعمیر و سرویس دوره ای و خدمات تخصصی انواع پکیج و رادیاتور و فروش بهترین برندهای پکیج و رادیاتور با قیمت مناسب و با مشاوره فنی و خرید انواع پکیج و رادیاتور توسط متخصصین و همچنین فروش انواع قطعات اصل و اورجینال و با ضمانت همراه با نصب و راه اندازی قطعات توسط گروه متخصص تاسیسات رضا در سراسر کرج صورت می گیرد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۹
tasisatreza tasisatreza
پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸ ب.ظ

تعمیر ترمیستور پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج 

تعمیر ترمیستور پکیج ایران رادیاتور


تعمیر ترمیستور پکیج ایران رادیاتور در کرج به وسیله گروه تاسیسات رضا انجام می شود این گروه تعمیر تمام مدل های پکیج ایران رادیاتور، تضمین کیفیت کلیه خدمات مانند نصب، تعمیر، سرویس و... را با اعزام ماهرترین و متخصص ترین تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور به محل مورد نظر شما انجام می دهند. ترمیستور پکیج ایران رادیاتور قطعه ای در دستگاه است که کمیت های فیزیکی را به کمیت های الکترونیکی پیوسته یا غیر پیوسته تغییر می دهد. برای تعمیر کلیه قطعات پکیج ایران رادیاتور می توانید با همکاران ما در تاسیسات رضا تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن تکنسین مجرب و کاربلد خود را به محل شما ارسال نمایند.

ترمیستور پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف با توجه به نیاز روز جامعه تولید می شود. که در مواقع  درمدل های مختلف پکیج ایران رادیاتور دو نوع ترمیستور و یا سنسور قرار دارد مانند مستغرق و سطحی که هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارا می باشند و ترمیستور یا سنسورntc که نام دیگر آن می باشد قطعه ای است وظیفه کنترل و بررسی کردن پکیج را برعهده دارند و طبق عملکرد استانداردی که برای آن ها مشخص گردیده است فعالیت خود را آغاز می کنند. همان طور که گفته شد ترمیستور و یا حسگر ها قطعات حس کننده ای می باشند که کمیت فیزیکی را به کمیت الکترونیکی پیوسته و غیر پیوسته تبدیل می نمایند. سنسور ها تغییرات شیمیایی یا فیزیکی را اندازه گیری می کنند و آن ها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۸
tasisatreza tasisatreza
چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۵ ب.ظ

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در کرج

نمایندگی پکیج تاچی در کرج

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در کرج

 

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در کرج مجموعه تاسیسات رضا توانسته است خدمات پس از فروش گسترده و دسترسی راحت به قطعات و لوازم جانبی را برای مشتریان خود فراهم کند و این مجموعه بزرگ توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. مجموعه تاسیسات رضا به صورت تخصصی و حرفه ای در سراسر مناطق کرج سال ها است که به کلیه خدمات پکیج تاچی نظیر نصب، سرویس، تعمیر، فروش و خدمات پس از فروش مشغول می باشد. 
این سیستم گرمایشی به صورت مداوم در حال کار کردن می باشند و نیاز به تعمیر،  نگهداری و سرویس دوره ای دارند و اگر این کار به درستی صورت نگیرد کارآیی صحیح خود را از دست می دهند. برای تعمیر اصولی پکیج تاچی خود می توانید با پرسنل ما در مجموعه تاسیسات رضا تماس بگیرید.

تعمیر پکیج تاچی در کرج

 تاچی یک برند نسبتا معتبر در بین افراد است که با تولید محصولات متنوع توانسته است جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید هر دستگاهی ممکن است به مرور زمان و دلایل مختلف پس از مدتی دچار مشکل و خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. نکته ای که در تعمیر پکیج تاچی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این است که برای مانع از آسیب های جدی به قطعات پکیج، تعمیر اصولی و تخصصی دستگاه باید تمام خدمات مربوط به پکیج را از مراکز و نمایندگی های معتبر و دارای نیروهای با تجربه بخواهید. نیروهای مجموعه تاسیسات رضا از دانش و تخصص کافی در حوزه نصب، سرویس و تعمیر پکیج تاچی با هر مدلی برخوردار هستند و می توانند دستگاه پکیج شما را به صورت کاملا اصولی عیب یابی نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۶:۱۵
tasisatreza tasisatreza
چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۳ ب.ظ

تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما

نمایندگی پکیج بوتان در کرج 

تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما


تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما در مجموعه تاسیسات رضا با داشتن نیروهای زبده و کاربلد امکان پذیر است. اگر دنبال تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما خود هستید مجموعه تاسیات رضا که نمایندگی معتبر پکیج بوتان در کرج می باشد انتخاب مناسبی برای شما همشهریان عزیز می باشد. ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه تاسیسات رضا انجام می دهد. تعمیرکاران و سرویس کاران مجموعه تاسیات رضا با مهارت و تجربه ای که دارند با ابزار نوین و پیشرفته به تعمیر دستگاه پکیج شما می پردازند و تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا رضایت شما مشتریان محترم را کسب نمایند. 

پکیج بوتان مدل اپتیما

پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما از نوع دو مبدله است و در دو نوع فن دار و بدون فن تولید و به بازار عرضه می شود. این پکیج در ظرفیت حرارتی مختلف 24000 تا 36000  با توجه به درخواست مشتریان ساخته و توزیع می شود. پکیج بوتان مدل اپتیما از نوع آنالوگ می باشد و کد ارور تشخیص داده شده به وسیله برد کنترل اصلی توسط چراغ چشمک زن که شامل سه رنگ قرمز، سبز و زرد است نمایش داده می شود. نحوه کارکرد پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما به صورتی می باشد که می تواند به بهترین نحو دمای مورد نیاز را برای گرم کردن واحد های ساختمانی مسکونی و اداری با متراژهای بالا را مهیا کند. پکیج بوتان مدل اپتیما مانند دیگر وسایل ممکن است به دلیل های گوناگون دچار اختلال گردد پیشنهاد می کنیم برای تعمیر پکیج خود از یک تعمیرکار متخصص حرفه ای کمک بگیرید زیرا شناسایی کد ارور این نوع پکیج کمی دشوار می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۶:۱۳
tasisatreza tasisatreza
سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج 

 

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در کرج

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در کرج توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای گروه تاسیسات رضا به بهترین شکل ممکن انجام می شود. گروه تاسیسات رضا یکی از نمایندگی های پکیج ایران رادیاتور در کرج به شمار می آیند و به سبب داشتن نیرو های متخصص انتخاب مناسبی برای رفع ارور، نصب، سرویس، خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع پکیج ایران رادیاتور می باشند. پکیج ایران رادیاتور یکی از انواع پکیج ها است که از با کیفیت ترین پکیج ها محسوب می شود که در کشور طرفداران بی شماری دارند. در تولید این پکیج از تجهیزات و قطعات پیشرفته مطابق با استاندارد بین المللی استفاده شده است.
برای رفع مشکلات و ارور پکیج ایران رادیاتور خود با هر مدلی که است می توانید به نمایندگی مجاز پکیج ایران رادیاتور گروه تاسیسات رضا تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشتریان گرامی کمک نمایند.  

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

پکیج هم از جمله وسایلی می باشد که به موجب استفاده مداوم، درست استفاده نکردن، عدم سرویس به موقع و صد ها دلیل دیگر ممکن است دچار نقص و ایراد گردد. عیب یابی درست و صحیح هر دستگاهی که دچار مشکل شده است یکی از عواملی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد یک تعمیر کار برای تعمیر و یا رفع ارور پکیج ایران رادیاتور چون دارای مهارت و تجربه لازم می باشد به خوبی می داند که پیش از هر کاری باید ابتدا عیب یابی پکیج را انجام دهد و زمانی که مشکل و ایراد دستگاه مشخص شد با امکانات و ابزار های پیشرفته ای که دارد به تعمیر و رفع ارور پکیج ایران رادیاتور می پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۶:۰۶
tasisatreza tasisatreza
سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

نمایندگی پکیج بوتان در کرج 

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما یکی از خدماتی می باشد که توسط گروه تاسیسات رضا که یکی از نمایندگی های مجاز پکیج بوتان در کرج هستند به بهترین نحو انجام می گردد. پکیج بوتان مدل پارما یکی از مدل های پکیج بوتان می باشد که از کیفیت بالای قطعات و لوازم جانبی برخوردار می باشد ولی برخی اوقات به موجب بی دقتی در هنگام نصب پکیج، عدم مراقبت صحیح و سرویس دوره ای و همچنین کارکرد مداوم دچار مشکلات و اختلالاتی می شود. اگر دنبال مجموعه ای می باشید که با خیال آسوده تعمیر پکیج بوتان مدل پارما خود را به آن ها واگذار نمایید تعمیرکاران مجرب و متخصص تاسیسات رضا آماده رسیدگی به خدمات شما در این زمینه می باشند و شما همشهریان عزیز می توانید با شماره های موجود در سامانه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

پکیج بوتان مدل پارما

پکیج بوتان مدل پارما یکی از انواع پکیج های دیواری است که در ظرفیت حرارتی های 22000 و24000 ساخته و به بازار عرضه می گردد. این پکیج دارای قطعات مرغوب و باکیفیت می باشد این پکیج دارای نمایشگر فشار آب مدار گرمایش، چراغ وضعیت عملکرد رادیاتور ها، تنظیم و کنترل دمای آب گرم مصرفی و... می باشند. یکی از معایب پکیج بوتان مدل پارما ظرفیت حرارتی این پکیج نسبت به دیگر پکیج های بوتان کمتر است. همان طور که گفته شد پکیج پارما در ظرفیت حرارتی 24000 برای واحد های ساختمانی با مساحت 140 متر مربع و در ظرفیت حرارتی 22000 برای واحد های ساختمانی با مساحت 100متر مربع انتخاب مناسبی می باشند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۶:۰۵
tasisatreza tasisatreza